Sana sini...

Khamis, 31 Mei 2012

Status Hukum Infinity Downline @ Login Facebook Dapat RM100

Walaupun isu ni dah lama dibincangkan tapi masih ramai yang tidak tahu dan  sekarang ni memang ramai yang  yang ajak masuk sistem ni. walaupun ada setengah tu join tanpa berfikir @ cuba mencari hukum bagi sistem ni yang mana hukumnya adalah haram menurut fatwa Majlis Kesatuan Ulama Fiqh Sedunia dan Majlis Fatwa Kebangsaan. 

Tadi saya share la jawapan yang saya ambil dari link ustaz zaharudin di FB...ini kerana ramai sangat yang mengajak di wall saya dan kawaan2.Namun ade pula yang bagi hujah lain untuk menghalalkan sistem ini dan cuba menegakkan benang yang basah...Alih2...saya pula yang kena blok dari jadi friend die...emmm  saya dah cube untuk beri nasihat kepada mereka..terpulang lah kepada mereka.

Disini saya nak kongsi link tentang isu ini. jom kita baca sama2...ni dari Ustaz Zaharudin



ni plak link dari yang mengkritik ustaz zaharudin...saya cuba mencari profil beliau diinternet, tetapi malangnya saya tidak menemui ape2...so untuk kita mempercayai beliau...anda pikir lah sendiri!!!

 Tapi ustaz ini tersilap isu kerana membincangkan perihal hukum beraqad melalui internet pula.



dan ini pula maklum balas dari ustaz zaharudin kepada isu diatas



harap2 kita semua dapat memberi peringatan kepada sesama kita...

Mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar. (Surah al-Asr:3). jika salah perbetulkan...:)

1 ulasan:

  1. Salam. Tumpang iklan. Agen jualan Pen AlQuran Digital diperlukan. Sesiapa yang berminat, boleh pm saya.. :-)

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.186575418139765.41261.100003619237774&type=1

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...